woensdag 2 januari 2019

Circle B Bar Reserve

Hoi,

Vanochtend waren we zo tegen negenen wakker. De geijkte rituelen weer doorlopen en tegen 10.15 op pad gegaan naar het park de "Circle B Bar Reserve" . We waren er tegen 10.30, zo dicht zitten we erbij. Het park is al eens eerder door ons bezocht en heeft destijds veel indruk gemaakt. Je kunt een prachtige route lopen op mooie paden en je ziet wildlife onder, naast en boven je ( moet je wel goed kijken). We waren niet de enigen vandaag, veel mensen met toeters ( natuurfotografen) en mensen zoals wij die graag wat natuur willen zien. Het was een beste tippel vandaag we waren er om 10.30 en om 15.30 kwamen we er pas weg. We hebben minimaal 8 km in de benen gehad (denk eigenlijk wel meer). Wat hebben we gezien?. Prachtige inkijkjes, vele dieren die hun dagelijkse portie vis tot zich moesten nemen. Ik verwijs sowieso maar naar de foto's van de Osprey's (visarenden). Ik heb er een paar geschoten waarbij ze de vis hadden gevangen en naderhand in een boom op zaten te peuzelen. Ook Alligators gezien, waarbij we er één hele grote gespot hebben. Helaas heb ik veel foto's weg moeten gooien omdat die overbelicht waren ( stommiteit van mijn kant...grrrr). Gelukkig werk ik met twee camera's dus uiteindelijk viel de schade binnen de perken. Ook hebben we een Yellow Rat Snake gezien, Turtles en een Great Blue Heron ( Grote Blauwe Reiger) en nog veel ander gevogelte. Ik verwijs maar naar de foto's.















































Na onze wandeling zijn we richting Lutz gereden. In die plaats ligt een outlet. Ik heb er nog een jas/vest gekocht van Guess bij Wilson Leathers. Aansluitend zijn we naar de naastgelegen Longhorn Steakhouse gegaan en daar zeer goed gegeten. Een Iron Steak , medium gebakken. Patat lagen liggen omdat we al genoeg hadden aan een appetizer en Salade met Honey Mustard saus.






Tegen achten waren we weer terug bij het hotel en nu dus druk doende dit verslag met foto's te uploaden. Ben ben wel blij met de verbinding hier. Die kun je gerust snel noemen. Morgen moeten we maar even zien wat we gaan doen. Nu nog maar even teren op deze topdag. Tot morgen !

2 opmerkingen:

  1. Dit is dag met een gouden rand voor jullie
    En dan ook nog zo heerlijke afsluiter
    Jullie genieten ga zo door

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik liep ontzettend achter en ben nu aan het bijlezen. Zie dat Circe B bar bijna exact op mijn route ligt als ik in mei van Kissimmee naar Ft Myers ga rijden. Deze staat hoog op mijn "ooit nog te bezoeken" lijstje, dus heb deze genoteerd in mijn planning. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen